27 Eylül Cuma Günü İstanbul’da okullar tatil mi? -TATİL YOK-

Cansu asked 2 ay ago

Az önce deprem oldu ve okullar tatil edildi bugün. Acaba yarın yani cuma günü okullar tatil ilan edilecek mi? Haber gelirse bizimle paylaşırsanız sevinirim. İyi gunler..

3 Answers
Best Answer
Hikmet DOKUMACI Staff answered 2 ay ago

İl Milli Eğitim Müdürlüğü’müz aracılığıyla 7060 okulumuzda gerekli incelemeler yapılmıştır. Bu incelemeler sonucunda eğitim öğretime ara verilmesini gerektirecek herhangi bir olumsuz duruma rastlanılmamıştır. Yarın okullarımızda eğitim ve öğretime devam edilecektir.

-Ali Yerlikaya

 

Hikmet DOKUMACI Staff answered 2 ay ago

27 Eylül 2019 günü yani cuma günü şuan için tatil değil. Fakat cuma günü halk daha fazla tedirgin olmasın diye tatil olmayacak gibi duruyor. Detaylar belli olduğunda buradan son durumu paylaşacağız. Eğer milli eğitim bakanlığındaki arkadaşlardan yarın okullar tatil haberini alırsak anında sizi bu sayfadan bilgilendireceğiz.

Hikmet DOKUMACI Staff answered 2 ay ago

Son dakika bilgilendirmesi 27 Eylül 2019 cuma günü yani yarın okulların tatil olma olasılığı yüksek. Çünkü hala devam etmekte olan ve art arta gelen artçı sarsıntılar sebebiyle genel görüş yarın okulların tatil edilmesinden yana gibi duruyor. Fakat daha resmi yazı yayınlanmadı.